مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 12:502023-01-05اجتماعي

باغ گیاه شناسی ملی ثروت بین نسلی است و نباید در حریم آن برج ساخت


در طرح تفصیلی که به شهرداری تهران ابلاغ شده است، این پهنه، پهنه ای است که نمی تواند 5 طبقه بیشتر در آنجا ساخته شود پس اساسا برجی نمی تواند اینجا ساخته شود.

- در طرح تفصیلی که به شهرداری تهران ابلاغ شده است، این پهنه، پهنه ای است که نمی تواند 5 طبقه بیشتر در آنجا ساخته شود پس اساسا برجی نمی تواند اینجا ساخته شود.

ساخت و ساز بلندمرتبه ها در مجاورت باغ گیاه شناسی و آسیب هایی که با احداث این برج ها به سفره های آب زیرزمینی و باغ گیاه شناسی ملی وارد می شود، فعالان محیط زیست و کنشگران شهری همچنین مسئولان باغ گیاه شناسی ملی را بر آن داشته است تا برای حفظ و نگهداری این سرمایه عظیم طبیعی از دست بلند مرتبه ها، تلاش کنند.

در همین راستا پنجمین جلسه هم اندیشی مسئولان باغ گیاه شناسی ملی با حضور فرزانه صادق مالواجرد معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و علی علیزاده رییس مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور و همچنین جمعی از مسئولان، اساتید و نخبگان گیاه شناسی و فعالان محیط زیست در سالن جلسات باغ گیاه شناسی ملی برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی باغ گیاه شناسی ملی، علیزاده علی آبادی رییس مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور در این نشست  با تأکید بر مصون سازی باغ از دست بلندمرتبه ها گفت: زمانی که این محل برای احداث باغ گیاه شناسی انتخاب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ گیاه شناسی ملی ثروت بین نسلی است و نباید در حریم آن برج ساخت

باغ گیاه شناسی ملی ثروت بین نسلی است و نباید در حریم آن برج ساخت